Vse o proteinskih čokoladice

protein-6

Na splošno lahko razdelimo proteinske čokoladice v naslednje skupine:
-Visoko beljakovinske čokoladice: 20 gramov ali več beljakovin na čokoladico in pogosto dostojna količina ogljikovih hidratov, primerna kot zamenjava obroka
-Okrepčevalnice: namesto prigrizkov, bogate z beljakovinami (ne kot celota) pogosto vsebujejo do 10-14 gramov beljakovin na proteinsko čokoladico.
-Čokoladice z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov: vsebujejo velik delež beljakovin, ter čim manj ogljikovih hidratov in  minimum sladkorja, primeren tudi kot nadomestek za prehrano v “prehrani z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov”.
-Dietne proteinske čokoladice: beljakovinske palice z omejeno količino kalorij jih dodate v vašo prehransko shemo.

 

Proteinske čokoladice so priljubljeni prigrizki za bodybuilding in druge športe. V tem času so na voljo ne le v posebnih fitnesih, ampak tudi v večini drogerijah in supermarketih. Vendar pa obstaja nekaj razlogov za to, da si sami izdelate proteinske čokoladice in jih ne kupujete. Tisti, ki dajejo velik poudarek na naravne sestavine in tisti na katere vplivajo določene na alergije na hrano, so domače proteinske čokoladice nadzorovana alternativa. Tako se lahko na primer oreščkom, soji ali laktozi kot problematičnim sestavinam izognemo. Koliko beljakovin je zdravo za vas, je že znano. Dokazano je, da so naravne sestavine, primerne za zdrave proteinsko čokoladico in osnovni recept lahko ponavadi spremenite, po vaših željah in okusih. Torej lahko določite sestavine, njihovo kakovost ter s tem okus čokoladic sami. Združite vse sestavine v skledi in gnetite. Odvisno od beljakovin v prahu je morda potrebno malo več mleka. Nastalo testo postavite v kotni pekač ali enakomerno porazdelite na ploščo za peko s papirjem za peko. Pečite pri 175 ° C približno 8 minut. Namestimo v kalup in pustimo, da se ohladi.
Poleg tradicionalnih naravnih sestavin se za izdelavo  proteinskih čokoladic uporablja proteinski prah prahom. Dodaja  se ga z razlogom  kot zanesljiv protein. Ta dodatek zagotavlja visoko vsebnost beljakovin v čokoladicah in lahko dodatno služi kot dobavitelj okousa. Uporabite beljakovinski prah z okusom po vaši izbiri in določite osnovni okus beljakovin oziroma proteinov.

Če imate raje nekaj sladkega, lahko v  osnovni recept dodate malo medu,  javorjevega sirupa ali agavinega soka. Ta naravna sladila dajejo vašim domnevnim beljakovinskim čokoladicam dragocene sestavine in vitamine kot pa nezdravi industrijski sladkor ali umetna sladila, saj se običajno dajo v končne produkte. Odličen sekundarni učinek pa  ima  suho sadje, med, ki daje proteinskimi čokoladam dodaten okus. Upoštevat pa je potrebno, da se tudi število ogljikovih hidratov in kalorij čokoladic s tem poveča. Dodajte nekaj sesekljanih oreščkov po svoji izbiri na osnovni recept. Ti dajejo domačim proteinskim čokoladicam, odličen okus in zagotovijo čisto konsistenco. Zlasti mandlji so idealni zaradi svoje razmeroma visoke vsebnosti beljakovin. Ne pozabite pa, da oreški vsebujejo tudi veliko maščob, zaradi česar so vaši proteinski izdelki bogatejši s kalorijami. Za prehrano bi dodajanje oreškov bilo kontraproduktivno. Kot alternativa so chia semena še posebej dobra. Semena so sestavljena iz 20% beljakovin in so zato prava proteinska bomba.
Zlasti v primeru močnostnih športov in bodybuildinga so koristne proteinske palice z zelo visoko vsebnostjo beljakovin in nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov.

 

Obstajajo veganske proteinske čokoladice, ki pa niso samo brez živalskih sestavin, ampak tudi brez pečenja. Pri veganskih proteinskih čokoladicah kravje mleko nadomesti zeliščno mleko, beljakovinsko sirotko pa nadomesti čisti zelenjavni veganski protein v prahu. Primeren za ta namen je npr. Lupin ali sojina moka. Veganske proteinske čokoladice lahko zamrznete tudi za daljše skladiščenje. Če želite raje uživati beljakovinske čokoladice brez skute in jajc, ker želite narediti izdelek brez živalskih proizvodov, uporabljajte rastlinskih sestavin, bogatih z beljakovinami. Tukaj je lupina ali sojina moka posebej primerna kot nadomestek beljakovin v prahu. V tej različici je celotna vsebnost beljakovin v čokoladicah nekoliko nižja.

Kot vidite, ni  zapleteno naredili okusne in zdrave proteinske čokoladice. So poceni in individualno alternativa.

Proteinske čokoladice združujejo veselje in funkcijo na popolnoma nov način. So najboljša izbira za športnike in prehrane zavestne osebe, ki imajo radi nizko vsebnost ogljikovih hidratov in beljakovinsko bogato hrano in želijo temu primerne prigrizke . Proteinske čokoladice za športnike več kot le prigrizki. So beljakovinski dodatki in zamenjave obrokov, ki imajo dragocene lastnosti, ter lahko pomagajo pri izgradnji in regeneraciji mišic in so „sladkarije“, ki ne povzročajo slabe vesti. Proteinske čokoladice se odlično prilegajo ambicioznemu fitnesu, kjer šport in prehrana potekata z roko v roki.
Ne glede na to, ali želite proteinsko čokoladico ki podpira prehransko bogato prehrano ali energijo za telo, obstajajo čokoladice za vse potrebe. Nekateri beljakovinski prigrizki  telesu zagotavljajo, da je telo opremljeno z beljakovinami in aminokislinami. Mlečne beljakovine, beljakovinski koncentrat sirotke in izolat sojinih beljakovin zagotavljajo to v zadostni količini. Poleg tega nekatere proteinske čiokoladice vsebujejo tudi ogljikove hidrate in maščobe, zaradi česar je potem nadomestek za obrok, ki ga lahko vsak športnik uživa s čisto vestjo. Če se želite žrtvovati z nečim sladkim, vendar ne želite ogroziti svojega športnega uspeha, je to prava izbira in dobite okusno čokolado, ki je bogata z ogljikovi hidrati in bogata z beljakovinami. Vsebnost sladkorja je zelo nizka, z 2,5 g na čokoladico. Nekatere čokoladice zagotavljajo 50% beljakovin  in vsebujejo minimalne ogljikove hidrate in sladkorje, tako da komajda vplivajo na raven insulina.